Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Datura | użytkownik

imię i nazwiskoDatura adres zarejestrowany13.09.2006 @22:27:45 ostatnio na stronie05.12.2013 @13:57:04





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty50 komentarze599 posty na forum17

komputer / sprzęt
butcher i ripper

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Rorkas    15.07.2007 @19:46:06
dzieks
_______
a melting star run through my fingers
-ossian    28.04.2007 @12:16:15
możesz mi to na polski przetłumaczyć?
~Shadyart    24.04.2007 @16:19:05
Dzięki za rady

Staram się zagłębiać w dzieła HR Gigera i ostatnio rysuję bardziej mrocznie ale chcę mieć troszkę inny styl (stawiam na oryginalność ;P)

!JakkaS    24.04.2007 @15:55:25
Dzięki
^sleepwalker    22.04.2007 @17:55:46
Dzięki :D
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~neonzio    13.02.2007 @20:01:03
jak ja lubie te Twoje ciete komentarze:D
_______
ich wurde gern etwas zerstoren
~micorl    24.12.2006 @11:51:17
Wszystkiego najlepszego, wesołych ale też twórczych Świąt Bożego Narodzenia, no i jak najwięcej DD na koncie
_______
zapraszam - WWW . MICHALORLOWSKI . PL - http://michalorlowski.pl/

UCZYMY RYSOWAĆ I MALOWAĆ - http://creosfera.com/

TUTORIALE AKWARELOWE - http://www.youtube.com/user/creosfera
-ossian    22.12.2006 @18:24:33
„Zaświecić świeczki pod choinką, rozłożyć pod nią wszystkie przesłane życzenia, nastawić płytę z kolędami, zapomnieć, że za oknem jest ciemno i mróz, wtulić się
w gałęzie drzewka, wpatrzeć w jego blaski, światła, kolory i wędrować wraz z Maryją
i Józefem do Betlejem, wędrować wraz z pasterzami do Maryi, Józefa i Niemowlęcia, wędrować wraz z Trzema Mędrcami do Świętej Rodziny i jak dziecko uwierzyć że miłość jest możliwa, że wierność jest możliwa, że poświęcenie jest możliwe, że bezinteresowność jest możliwa.
Bo zaraz trzeba będzie wstać spod choinki, zgasić świeczki i wyjść w ciemność
i mróz...”
Wszystkim, którzy zaszczycili mnie obserwowaniem na Digarcie składam powyższe życzenia...
!JakkaS    06.12.2006 @16:09:38
Dzięki
~neonzio    06.12.2006 @15:42:02
jakie imie? :/
_______
ich wurde gern etwas zerstoren
~faflun    03.12.2006 @22:20:44
dzieki.. jestem mile zaskoczona
~Datura    03.12.2006 @21:52:49
cenzura ha ha
~BeataG    01.12.2006 @23:30:26
szszkurde bez takich;P ale dzieki za komentarz:D
~sensubrak    05.11.2006 @22:19:46
dziekuje
we mnie sensu brak :D
_______
.
-ossian    04.11.2006 @17:21:19
dzięki za wpis
~cubansko    03.11.2006 @17:15:33
Fenx za komenty.
~titos2k    02.11.2006 @12:37:41
łał co za nalot na komiksiarzy :P
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~bohumil    02.11.2006 @00:12:41
nom. z kadrowaniem jestem dość klasyczny, lubię się w tej formie. choć doceniam innych za innowacyjne rozplanowanie strony, ja sam wolę póki co w sztywnych ramach skupić się na urozmaicaniu treści i atmosfery, jaką buduje narracja i postaci.
natomiast napewno kiedyś pomyślę o bardziej finezyjnych kadrach, bo w zasadzie przed komiksem to jeszcze wiele do odkrycia jest
~bohumil    01.11.2006 @22:31:50
dzięki za mega dużo komentów
pytałeś się gdzieś, czy grzeczne

no ten komiks jest mało grzeczny :> tutaj w wersji bez chmurek.
-ossian    01.11.2006 @14:15:16
uff przeczytałem wszystko co napisałeś, chylę głowę nad Twoją konsekwencją i pracowitością, jest mi niezmiernie miło ze tu trafiłeś, dziękuje. A do Ciebie wpadnę po inspiracje związane z nagrobkami z kirchofu, pozdrawiam
~kilanziom    01.11.2006 @13:55:44
hmm. Niezły najazd na moją galerię.

Tak, aksonometria. Jak miałem 12 lat, nie wiedziałem jeszcze do końca jak korzystać z perspektywy...
_______
Człowiek secesja.
-ossian    31.10.2006 @13:58:08
ten cykl już się kończy, jest już pięć części dzięki za odwiedziny
~madej18    30.10.2006 @21:07:05
swietna galeria nie ma co...dodaje do obserwowanych pozdro
_______
Death gotta be easy, 'cause life is hard ...
~madej18    30.10.2006 @20:56:39
no nie powoala...ale juz od dawna sie tym nie zajmuje:0 a kiedys tez bylo to tylko taka zajawka
_______
Death gotta be easy, 'cause life is hard ...
~DesDemona    30.10.2006 @20:49:49
hej, dzięki za wpis ale to Twoja galeria powala, szczerze, już wcześniej oglądalam Twoje prace, ale nie zebralo mi się na komentowania, ale obiecuję że nadrobię pozdr
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt